Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2014 11:31 - Силата на човешкия дух!
Автор: decatani Категория: Тя и той   
Прочетен: 2521 Коментари: 0 Гласове:
1



 
imageСилата на човешкия дух!

Мисли на Беър Грилс от предаването "Оцеляване на предела"

 

- Само бедните по дух са наистина бедни. Онзи, който е загубил всичко, но е запазил смелостта, ведрия дух, надеждата, добродетелите и себеуважението си, продължава да е богат.

 

- Любовта често прави така - идва неочаквано и може да преобърне всичко.

 

- Не можеш да станеш по-добър ездач, преди да паднеш и отново да се изправиш, и така много пъти.

 

- Не бях най-бързият, най-силният, нито най-добрият в каквото и да е било, но това само ме надъхваше.

 

- Такъв е животът - понякога ни нанася тежък удар, за да ни накара да си спомним кои сме всъщност и какъв е смисълът в живота ни.

 

- Никой няма да ти поднесе успеха на тепсия. Всеки от нас трябва сам да се сблъска с живота, да го хване здраво и да ги оформи по свой вкус.

 

- За щастие обаче човек никога не знае какво го очаква в бъдеще.

 

- Хубавите неща се постигат с дух и упорит труд и всички важни неща си имат цена.

 

- Понякога е нужен един удар от съдбата, който да ни накара да се изправим и да се вкопчим в живота.

 

- Аз вярвам, че животът е дар. Научих това в много по-голяма степен от всеки друг.

 

- Животът много рядко ни дава втори шанс. Ако го направи обаче, трябва да сме много благодарни.

 

- Никога не съм се страхувал особено от този стар натрапник, наречен провал.

- Ако не ги подкрепим с действия, мечтите ни са остават само желания. А в живота човек трябва да може сам да си пали фитила.

 

- "Ако по една пътека няма препятствия, то тя най-вероятно не води доникъде." Човекът, който го е казал, е бил много прав.

 

- Смисълът на живота е отново и отново да се изправяш, да се изтупваш от праха, да си вадиш поуки и да продължаваш напред.

 

- Семейството винаги успява да ти повдигне духа.

 

- Трябва да проумееш, че най-силно можеш да блеснеш, когато около теб цари пълен мрак.

 

- Защо става така, че финишът винаги е точно след онова място, на което най-много ти се иска да се откажеш? Дали това е някакъв вселенски похват да се запази най-доброто за онези, които са в състояние да дадат най-много от себе си?

 

- Природата ме е научила, че преди изгрев е най-тъмно.

 

- Ако трябва да оставя едно съобщение на децата си, то ще гласи: "Щастието обича смелите." В повечето случаи.

 

- Отдайте сърцето си на една кауза и тя ще ви се отплати.

 

- Много отдавна бях разбрал, че когато успявам, причината винаги се крие в пълното ми себеотдаване. Влагам душата и сърцето си в това, което правя.

 

- Не казвам нищо ново. Става дума за една стара истина, стара колкото света: в момента, в който се отпуснеш, получаваш здрав шамар.

 

- Трябва да сме благодарни на щастливите случайности, но не и да се осланяме на тях.

 

- Понякога, докато се катеря или вися от хеликоптер, ме обзема страх, който прикривам в себе си. В един миг съм добре, а в следващия треперя като лист. Без причина. Това се нарича страх. И аз се страхувам. Аз съм обикновен човек.

 

- Аз съм обикновен, но съм изпълнен с решимост.

 

Facebook: Академия за родители XXI век 

Академия за "Родители 21-ви век" гр.Варна




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: decatani
Категория: Тя и той
Прочетен: 444520
Постинги: 114
Коментари: 72
Гласове: 132
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930